Friday 11 March 2011

Pembuka cuti

itu law bab2 org khwin2 la ia~ tp time2 cuti nie laa budak skolah memang suka sgt2!!hahaha..bak kata muda mudi.no more class no more homework..hehehe..BUT!jangan lupa ia kawan2..walau mcm mna sklipun..jgn buat2 lupa ia..BEKALAN KERJA SEKOLAH CUTI PENGGAL!hahhaha..
pening kalau di pkir2kan balek..terlalu lalu banyak lols!xpe2...utk candidate spm11'..thun akhir kita bergelar BUDAK SEKOLAH!hahahhaa...wat lah yg terbaik ea...hehhee..tp msti korg smua da ader forum tersendiri kan masa cuti nie kn??

balek kampung ke kn3??ke mmg da ader kt kmpg da??
dan mesti ader parent2 nk bwak g jln2 makan angin kan??

dan ada juga yg telah bercadang dari awal nk g menunaikan ibadah umrah right dgn fmly??to my dear friends,safiyah hanis..semoga kau selamat pergi dan pulang ke tanah air.doa ktiorg smua mengiringi kau ke tanah haram suci kota mekkah tul mukarromah :) doakan kita semua dapat mencapai kejayaan yg hakiki..amin!

RINDU pulak aku degn pegalaman aku ke tanah haram..rindu sgt bau masjidil haram..masjid Annabawi.padg pasir,ladg unta,masjd quba'..YA ALLAH..kau murahkanlah rezeki aku untuk menjejakkan kaki aku yang hina ini ke tanah haram,kau berikanlah peluang utk mataku yg hina ini utk mlihat lagi kaabah kebesaranmu..kau berikanlah bibir aku yg jijik ini untuk mengucup Hajar Al-Aswad..kau berikanlah peluang diri aku yang hina ini untuk menziarahi KekasihMu Muhammad..AMIN

TETAPI..di dlm ksbukan hari kita..d dlm kbhgiaan yg d kurniakan illahi..jgnlah kita lpe org2 yg tidak mndpt ksengn sperti kita,org yg tidak dpt merasakan sbutir nasi pon. :) jgn kita lalai sskali pon untuk bersyukur kepadaNya atas segala pemberian..

SELAMAT BERAMAL IA KAWAN2!!!

No comments:

Post a Comment