Monday 14 March 2011

Kenapa Mesti Membenci??

inilah apa yg telah terjadi dlm hdup aku..smemangnye aku pernah mlakukan ksilapan..ia aku akui ksilapan yg ak lakukan itu memg besar..MENIPU..mungkin perkataannya cikit jek huruf..tp terlalu byk mksud yg trsirat dgn pnipuan...
memang aku menipu..tp aku telah mendapat balasanya..hhurmm..dan tidak pernah aku merasakan semangat aku luntur,jatuh dn hilang sperti debu....aku x pernah rse bgini rupa..bukan hnya smgt shaja hilang.hurmm..xboleh nk aku katakan balasan yg aku dapat apbla mnipu seorg itu.terlalu sakit.ak akur degn sgala blasan..apa blasanya??cukuplah skadar Dia sahaj thu apa blasan yg tlah ak trima..
maaf..tpi dgn apa yg berlaku memg memberikan impak besar kepada aku..mgkin korg xkn prasan..tp terlalu byk perbahan yang tjadik dlm khdpan aku..terutama dlm pgaulan aku..

memang aku mengaku aku dulu PLAYBOY!!! prempuan kliling pinggang..layan prempuan smua sama jek..aku mengakui!!!tp slpas pkra itu berlaku..mmg prubahan terbesar adalah pergaulan aku..dlu nmpk perempuan knal jek tros nk tgur2 la ape la...tp skarang asl ak rse nk mnyorok jek law nmpk -_-? hakikatnye ak smakin takot dgn manusia bergelar wanita..

     kini aku kembali kepada si DIa yg aku Tipu itu dengan niat baik..demi untuk menebus segala kesalahan aku..menebus setiap saat yg aku menipu Dia denga kejujuran..
tp kenapa mesti ada yang ingin menghalang?aku mengerti dulu aku pernah melakukan perkara yang amat tidak diingini..tp AKU MEMOHON AMPUN DAN MAAF KE ATAS SEGALA KEIKHLAFAN YANG AKU LAKUKAN..AKU BERDOSA KE ATAS KALIAN..AKU MEMOHON KE AMPUNAN KEPADAMU..MAAFKANLAH AKU..BERIKANLAH AKU MERASAKAN KEBAHAGIAAN YANG HAKIKI..AKU HNYA INGIN MENEBUS SEGALA DOSA AKU..DEMI ALLAH TUHANKU!! TIDAK AKAN LAGI AKU TERPESONG SPERTI DLU!
maafkanlah diri aku..aku tidak snggop menahannya..hurmmmm..mgkin korg rse aku tidak dpt pmbalasannya..hurmmmm...klau korg nk trima korg trimalah aku seadanya..aku manusia biasa..hnya insan yg lemah..tidak akn ku lari dari kslapan..tp klau benar mmg ini cara terbaik utk korg meghukum ak..aku redha..iinilah blasan seorg si penipu..
mungkin ada hikmah dengan apa yg korg lakukn kpada aku..aku trima dengan hati yg terbuka...
dan mungkin inilah caranya Allah menghapuskan dosa2 aku untuk aku menghadapi saat kematian..jika aku mati..aku mengharapkan keampunan dari korg smua ats pnipuan yg aku lakukan trutama DIA..doaknlah aku bahagia di sana..mungkin inilah jalan aku..terima kasih sudi membaca..wasalam

No comments:

Post a Comment